SÜRAHİ ÇİZİMİ
Güzel Sanatlar Lisesi Yetenek Sınavına Hazırlık
Güzel Sanatlar Lisesi Hazırlık
Bursa Güzel Sanatlar Lisesi Hazırlık
Bursa Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesine Hazırlık
Güzel Sanatlar Liseleri Yetenek Sınavlarına Hazırlık
Güzel Sanatlar Lisesi Hazırlık Kursları
Güzel Sanatlar Hazırlık
Güzel Sanatlar Hazırlık Kursu
Güzel Sanatlara Hazırlık Bursa
Bursa Güzel Sanatlara Hazırlık Kursu
Güzel Sanatlar Fakültelerine Hazırlık
Güzel Sanatlar Fakültelerine Hazırlık Kursları
Bursa Güzel Sanatlar Fakültelerine Hazırlık Kursları
Bursa Nilüfer Resim Kurs
Bursa Resim Kursu
Resim Kursu Bursa
Bursa Nilüfer Resim Kursu
Bursa Resim Kursu
Nilüfer Resim Kursu Bursa
Akşam Resim Dersleri
Akşam Resim Dersleri Nilüfer
Bursa Akşam Resim Dersleri
ResimKursuBursa
Yetenek Sınavlarına Hazırlık Bursa
Bursa Yetenek Sınavlarına Hazırlık
Hobi Resim Kursu Nilüfer Bursa
Bursa Hobi Resim Kursu
Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesine Hazırlık
Zeki Müren Güzel Sanatlar Lisesi Hazırlık
Eğitim Fakülteleri Resim – İş Öğretmenliğine Hazırlık Kursları
Güzel Sanatlara Hazırlık Resim Kursu
Hazırlık Eğitim Sürecinde ve Atölye Çalışma süreci içerisinde bu tip forma ve yapıya sahip objeleri çizmeden önce yapmamız gereken ilk şey çizecek olduğumuz objeyi iyi gözlemlemektir. ‘’Sürahi ‘’ çizerken önce yapmamız gereken çizeceğimiz objenin formunu yapısını yükseklik ve genişlik ilişkisini daralma alanlarını ışık geliş açısını doğru tespit etmek yani objeyi detaylı bir şekilde gözlemlemek ve incelemek yapacağımız çalışmaya çizeceğimiz objeye başlamadan önce ilk yapmamız gerekenlerdir. Daha öncede yazılarımızda ifade ettiğimiz belirtiğimiz üzere önce yapının genel görünümünü yansıtacak yükseklik ve genişlik ilişkisine sahip bir kutu çizerek işe başlayabiliriz. Bunun bize sağlayacağı olanak yapının görünümüne göre kağıdımızda oluşturacağımız yapının alanlarını içe girme ve dışa çıkma gibi objenin biçimine yönelik biçimleri doğru oluşturabilmemize olanak sağlayacak olmasıdır. Fakat bu çalışmaları sadece kutu formu oluşturularak yapmak gerekmemektedir. Gözünüzün gelişmesiyle birlikte bu formları belirli alanları tespit ‘’bunlar yükseklik, genişlik,içe giren ve dışa çıkan alanlar olarak ifade edebiliriz’’ ederek inşa yardımı almaksızın da yapabilirsiniz. Fakat kutu formundan hareketle konuya yaklaşırsak ilk yapmamız gereken düzlem üzerine doğru oturmuş karşıdaki objenin yükseklik ve genişliğini doğru yansıtan bir kutu çizerek işe başlayabiliriz. Çizeceğimiz kutunun iç alanlarınıda görmek çizeceğimiz sürahinin kütlesini ve görünmeyen alanların dönüş ve bağlantılarınıda doğru tayin etme ve doğru oluşturmamıza olanak sağlayacaktır. Sonrasında çizeceğiniz objenin yapısına göre orta alan yada yapı karakterine göre oluşan hakim iki bölüm varsa bu bölümlerin yüksekliğe bağlı oranlarının yani yapının kendi içinde oransal dağılımının tespitiyle bulduğumuz oran bölüm ilişkisini kâğıdımıza aktarırız. Bu noktada ölçü bilgisine sahip olmak ve doğru ölçü alabilme becerisinin kazanılmış olması önemlidir. Sonrasında belirlediğimiz alanlara formu aktarılır bu formlar dairesel yapılar ise bunların belli aralıklarla tekrarı bu formların doğru aktarılması noktasında önemlidir.İçe giren alanlar var ise dış alanlarda kalemimizi obje üzerinde dik tutarak yapının ana alanından ne kadar iç alanda olduğunu tespit eder ve bulduğumuz boşluk alanı kağıdımızda yaratarak yada yapının dışından aynı oranda içe alarak formu oluşturma yoluna gideriz. Muhakkakki Üniversiteye Hazırlık, Güzel Sanatlar, Eğitim Fakülteleri, Güzel Sanatlar Lisesine Hazırlık kapsamında alacağınız akademik eğitim sınavlarda başarıyı getirecektir.Bu Anlamda, Eğitimlerimizden yararlanabilir, Resim Kursu eğitimi alma adınaResim Kursu Bursa dendiğinde akıllara ilk gelen Resim Kursu Giotto Akademi Sanat Resim Atölyemize gelebilir ve atölyemizde alacağınız, Akademik Eğitim ve Profesyonel Destek sayesinde her türlü obje ve formu mekan ve figürü doğru çizebilir ve istediğiniz üniversitenin kapısını rahatlıkla aralayabilirsiniz. Dereceyle kazanan ‘’ Mimar Sinan – Marmara – Anadolu Üniversitesi – Uludağ üniversitesi‘’ ve bir çok üniversiteyi dereceyle kazanmasını sağladığımız öğrenciler bu durumun ispatıdır.